Implementare software
Metodologia de implementare a solutiei Oracle Primavera P6 presupune urmatoarele etape:
Etapa 1: Kickoff Meeting
- Prezentarea echipelor de implementare din partea Executantului, cat si, a Beneficiarului
- Stabilire responsabilitati pe echipe si modul de comunicare pe proiect
- Stabilire obiective de implementare
- Acord privind Planul de Actiune propus de Executant
Etapa 2: Analiza privind cerintele Beneficiarului
- Scolarizare conceptuala privind solutia propusa
- Elaborare curiccula de curs pentru personalizarea acestuia
- Stabilirea modului de import a proiectelor existente din alte aplicatii pentru a beneficia de istoricul pe proiecte
- Analiza structurii organizationale
- Analiza fluxurilor de date
- Analiza cerintelor de securitate
- Analiza cerintelor de raportare
Etapa 3: Scolarizare si Instruire
- Workshop P102 (Project Management in Primavera P6)
- Workshop P106 – P, P106 – R, P106 – A (Project Management Avansat, Resurse si Administrare&WebAcces in Primavera P6)
- Si / Sau Curs Solutie “PrimaDev si Oracle Primavera P6 in constructii”
Etapa 4: Elaborare proiect pilot
- preluare oferta din programul de devize
- prelucrare oferta in PrimaDev (interfata intre programul de devize si Primavera P6) si transferul ofertei in Primavera P6 pentru obtinerea automata a proiectului cu lista de activitati cu durate (estimate din cantitatile de lucrari asociate si normele de timp din retete) si resursele aferente (consumuri cantitative si orare, preturi unitare, etc)
- introducerea fluxului tehnologic si obtinerea graficului de executie fizic si valoric
- introducere progres pe proiect
- rapoarte de proiect
Etapa 5: Elaborare procedura de utilizare si cursuri pentru utilizatorii finali
- Elaborarea procedurii de utilizare Primavera P6
- Aprobarea procedurii
- Cursuri cu utilizatorii finali
- Semnarea procesului verbal de receptie a procedurii
- Prezentare procedura
Etapa 6: Elaborare rapoarte
- Rapoarte individuale pe proiect
- Rapoarte globale pe portofolii de proiecte
Etapa 7: Finalizare proiect:
- Raportul final al proiectului
- Sedinta pentru inchiderea formala a proiectului
Etapa 8: Audit post-implementare:
Va consta in evaluarea gradului in care au fost aduse beneficiile scontate pentru companie de catre acest proiect la 3 luni dupa finalizarea proiectului de implementare
- Analiza
- Elaborare raport
- Prezentare raport
Cere o prezentare online
Nu ezita să ne contactezi pentru un Demo online a produselor noastre
0
+
Utilizatori activi