Implementare software

Metodologia de implementare a solutiei Oracle Primavera P6 presupune urmatoarele etape:

Etapa 1: Kickoff Meeting

  • Prezentarea echipelor de implementare din partea Executantului, cat si, a Beneficiarului
  • Stabilire responsabilitati pe echipe si modul de comunicare pe proiect
  • Stabilire obiective de implementare
  • Acord privind Planul de Actiune propus de Executant

Etapa 2: Analiza privind cerintele Beneficiarului

  • Scolarizare conceptuala privind solutia propusa
  • Elaborare curiccula de curs pentru personalizarea acestuia
  • Stabilirea modului de import a proiectelor existente din alte aplicatii pentru a beneficia de istoricul pe proiecte
  • Analiza structurii organizationale
  • Analiza fluxurilor de date
  • Analiza cerintelor de securitate
  • Analiza cerintelor de raportare

Etapa 3: Scolarizare si Instruire

  • Workshop P102 (Project Management in Primavera P6)
  • Workshop P106 – P, P106 – R, P106 – A (Project Management Avansat, Resurse si Administrare&WebAcces in Primavera P6)
  • Si / Sau Curs Solutie “PrimaDev si Oracle Primavera P6 in constructii”

Etapa 4: Elaborare proiect pilot

  • preluare oferta din programul de devize
  • prelucrare oferta in PrimaDev (interfata intre programul de devize si Primavera P6) si transferul ofertei in Primavera P6 pentru obtinerea automata a proiectului cu lista de activitati cu durate (estimate din cantitatile de lucrari asociate si normele de timp din retete) si resursele aferente (consumuri cantitative si orare, preturi unitare, etc)
  • introducerea fluxului tehnologic si obtinerea graficului de executie fizic si valoric
  • introducere progres pe proiect
  • rapoarte de proiect

Etapa 5: Elaborare procedura de utilizare si cursuri pentru utilizatorii finali

  • Elaborarea procedurii de utilizare Primavera P6
  • Aprobarea procedurii
  • Cursuri cu utilizatorii finali
  • Semnarea procesului verbal de receptie a procedurii
  • Prezentare procedura

Etapa 6: Elaborare rapoarte

  • Rapoarte individuale pe proiect
  • Rapoarte globale pe portofolii de proiecte

Etapa 7: Finalizare proiect:

  • Raportul final al proiectului
  • Sedinta pentru inchiderea formala a proiectului

Etapa 8: Audit post-implementare:

Va consta in evaluarea gradului in care au fost aduse beneficiile scontate pentru companie de catre acest proiect la 3 luni dupa finalizarea proiectului de implementare

  • Analiza
  • Elaborare raport
  • Prezentare raport

Cere o prezentare online

Nu ezita să ne contactezi pentru un Demo online a produselor noastre

0 +
Utilizatori activi

Alerte email privind expirarea contractelor, a garantiilor de buna executie, a datelor limita de restituire garantii, a autorizatiilor de constructii etc.

  • Grafice de restituire garantii
  • Definire flux documente functie de tipul contractului
  • Generare automata a documentelor: Procese verbale, Documente constatatoare, etc.
  • Referate de necesitate pe contrate semnate pentru a evita depasirea cantitatilor conform contractului
  • Referate de necesitate pe catalog seap
  • Flux de validare referate: validare economic, generare document, validare achizitii, comanda furnizor
  • Evidenta completa a contractelor de lucrari, servicii si produse; acorduri cadru inclusiv contrate subsecvente
  • Registru de inregistrare unitara a contractelor, respectiv, integrare cu planul de achizitii
  • Permite controlul tuturor etapelor importante dintr-un contract
  • Introducerea facturilor pe fiecare contract cu toate detaliile, inclusiv, importul anexei in vederea editarii cantitatilor livrate
  • Generare Raport Situatie Contract
  • Administrare acte aditionale de suplimentare de perioada, cost etc.
  • Notificari responsabil task-uri/interventii;
  • Expirare contract de tip fara prelungire automata;
  • Notificare supevisor la adaugarea unei comenzi de catre dispecer;
  • Notificare Beneficiar la anularea unei comenzi;
  • Data expirare Buletin metrologic la nivel de echipament etc.
  • Poate fi accesat oricand, de oriunde, de mai multi utilizatori simultan;
  • Interfata prietenoasa si facila, disponibila integral pe telefonul mobil;
  • Licenta program pe viata

  • Facilitati de tip CRM privind istoricul discutiilor cu fiecare potential client;
  • Raport de activitate Departament/Personal Vanzari;
  • Atasarea ofertelor pentru istoric
  • Introducerea tuturor documentelor/pozelor aferente contractelor, interventiilor/task-urilor;
  • Asociere documentelor/pozelor sub forma de link catre serverul de fisiere
  • Introducerea si aprobarea comenzilor lansate de Beneficiar cu detalierea reclamatiilor;
  • Flux de aprobare a unei interventii/task ca urmare a unei comenzi de la Beneficiar
  • Analiza si alocare personal companie pe contracte/interventii;
  • Rapoarte privind activitatea zilnica angajat;
  • Raport privind stadiu fiecarui contract
  • Vizualizarea agendei interne a firmei intr-un format extrem de prietenos;
  • Acces rapid la toate activitatile/interventiile companiei prin reprezentari grafice;
  • Detalii privind bugetul (personal, material, echipamente, transport) interventiilor/task-urilor
  • Raport de executie interventie/task 
  • Integrare cu agenda interna prin task-uri asociate contractelor si interventiilor din cadrul acestora

  • Lista contracte cu detalii referitoare la Beneficiar, Date de incepere, finalizare, Acces utilizatori, Valoare, Acte aditionale, Categorii de activitati etc.
  • Generare NIR-uri si Bonuri de consum
  • Vizualizare stoc gestiune
  • Generarea automata a comenzilor de materiale pe baza necesarelor de aprovizionare periodice
  • Introducerea facturilor si a preturilor de achizitie
  • Analiza pret material functie de producator, furnizor si perioada timp
  • Rapoarte privind serviciile incasate, previzionare incasari, plata angajatilor fct de procetul negociat etc
  • Statistici privind vanzarile clinicii, clienti noi inregistrati, vanzarile pe medici, top 10 tratamente, etc.
  • Notificari automate sms (chiar de pe telefonul salonului, fara costuri suplimentare) si email privind programarile etc;
  • Comunicare personalizata pentru fiecare client functie de necesitati;
  • Notificari aniversare pentru programul de fidelizare clienti.
  • Acces rapid la toate informatiile aferente unei cliente
  • Alerta preferinte: bautura, muzica, mod de plata etc.
  • Incarcare poze privind evolutia imaginii clientei
  • Generarea automata a formularului de prelucrare a datelor personale
  • Gestionare abonamente client – status&alerta expirare perioada abonament etc.
  • Integrare cu casa de marcat in vederea incasarii serviciilor
  • Vizualizarea agendei de lucru intr-un format extrem de prietenos;
  • Organizarea eficienta a programarilor functie de salon, angajat;
  • Operare rapida si eficienta direct de pe telefon.
  • Configurare alerte pe faze importante din lucrare
  • Calcul comisioane Tehnician
  • Raport indici Tehnician functie de performanta
  • Raport plata tehnicieni
  • Atasare poze, link la nivelul pacientilor
  • Generare Deviz pe fiecare lucrare
  • Generare facturi pe lucrari
  • Raport privind incasari/incasari partiale/neincasate pe clinica, medic, perioada, pacient etc.
  • Evidenta clara si reala a lucrarilor protetice
  • Urmarirea productiei fiecarui technician
  • Urmarirea modulului de realizare a lucrarilor protetice  prin termene si responsabili faze lucrari
  • Generare etichete cu coduri de bare pentru identificare rapida lucrare
  • Oferte furnizori
  • Comenzi furnizori
  • Facturi - cantitati livrate si preturi de achizitie
  • Rapoarte achizitii
  • Oferte furnizori
  • Comenzi furnizori
  • Facturi - cantitati livrate si preturi de achizitie
  • Rapoarte achizitii
  • Generare situatii de lucrari pe baza raportarilor zilnice din santiere
  • Corectare liste de cantitati lucrari in vederea decontarii conform cerintelor Beneficiarului
  • Import liste cantitati lucrari din oferta finala(contract)
  • Export Excel Situatie de lucrari
  • Creare oferte folosind propriile norme
  • Optimizare oferta prin modificarea normelor din pct de vedere consum, preturi unitare, tarife orare etc. pe toate tipurile de resurse
  • Generare automata a bugetului per proiect pe baza ofertei in varianta finala
  • Bugetare- import din programele de devize; lista lucrari, materiale, utilaje, manopera, transport
  • Modificare bugetare in vederea pastrarii bugetului initial si a tuturor modificarilor de buget
  • Poate fi accesat oricand, de oriunde, de mai multi utilizatori simultan;
  • Interfata prietenoasa si facila, disponibila integral pe telefonul mobil;
  • Licenta program pe viata
  • Gestionare contracte companii partenere
  • Generare fise aptitudini pe angajati
  • Notificari automate la expirare fisa aptitudini
  • Rapoarte specifice – Raport situatie fise grupat pe companii,angajati etc.
  • Sincronizarea rapida a programarilor cu datele de livrare primite de la laboratoare.
  • Planuri de tratament cu reprezentarea grafica pe intelesul pacientilor;
  • Status dentar initial cu reprezentare grafica sugestiva;
  • Generare NIR-uri si Bonuri de consum
  • Vizualizare stoc gestiune
  • Generarea automata a comenzilor de materiale pe baza necesarelor de aprovizionare periodice
  • Introducerea facturilor si a preturilor de achizitie
  • Analiza pret material functie de producator, furnizor si perioada timp
  • Rapoarte privind servicii neincasate, incasate, previzionare incasari, plata medicilor functie de procentul negociat etc.
  • Statistici privind vanzarile clinicii, pacientii noi inregistrati, vanzarile pe medici, top 10 tratamente, etc.
  • Notificari automate sms si email privind programarile etc;
  • Comunicare personalizata pentru fiecare pacient functie de necesitati;
  • Notificari aniversare pentru programul de fidelizare pacienti.
  • Laboratoare partenere si liste de preturi pe tipuri de analize
  • Introducere analize medicale, incasari si facturi
  • Raport zilnic analize medicale
  • Acces rapid la toate informatiile aferente unui pacient: fisa pacientului, istoric pacient, consultantii, tratamente, radiografii, plati, avansuri etc.
  • Alerta medicala cu problemele principale ale pacientului: alergii, hepatita, diabet etc.
  • Generarea automata a chestionarelor si formularelor;
  • Generare facturi pacienti;
  • Investigatii medicale cu generare document Fisa de consultative, Scrisoare medicala etc
  • Generare document de tip Fisa medicala generala care contin tot istoricul pacientului
  • Integrare cu casa de marcat pentru generarea automata a bonului fiscal.
  • Vizualizarea agendei de lucru intr-un format extrem de prietenos;
  • Organizarea eficienta a programarilor functie de cabinet, medic, pacient;
  • Operare rapida si eficienta ce tine cont de activitatea intensa dintr-un cabinet medical;
  • Sincronizarea programarilor cu Google Calendar.