SPS Public

SOLUȚII BUSINESS​

Modul Achiziții

  • Realizarea si gestionarea Programului Anual al Achizitiilor Publice – PAAP
  • Suport real in  incadrarea unei proceduri de achizitie publica prin identificarea procedurilor similare dupa: cod/grupa/subgrupa CPV, denumire procedura etc.
  • Urmarirea fiecarei proceduri de la planificare, lansare pana la finalizarea procedurii
  • Generarea automata a documentelor necesare functie de tipul procedurii
  • Calendarul procedurilor permite afisarea procedurilor in derulare, intr-o anumita perioada de timp, cu detalii privind etapele procedurii
  • Intocmirea referatelor de necesitate de fiecare departament din cadrul institutiei cu urmatoarele informatii:
  • Generarea automata a documentului Referat de necesitate pe baza sablonului utilizat in cadrul institutiei
  • Validarea referatelor de catre persoanele responsabile in vederea generarii planului de achizitii
  • Generarea automata a variantei initiale a Planului Anual al Achizitiilor Publice pe baza referatelor de necesitate validate de persoanele responsabile

Modul Contracte

Administrarea contractelor de achiziții publice
Referate de necesitate pe contract si catalog seap
Gestionarea garantiilor si receptiilor
Alerte email

Menționăm o serie de referințe ale companiei noastre din domeniul public:

Primaria Sectorului 1 Bucuresti, Universitatea Bucuresti, UMF Cluj Napoca, CJ Caras Severin, CJ Botosani, CJ Braila, CJ Sibiu, CJ Dambovita, CJ Mures, CJ Brasov, CJ Ialomita, Primaria Craiova, Primaria Slatina, Primaria Brasov, Primaria Medias,  Primaria Hunedoara, Primaria Botosani, Aeroportul Targu Mures, Primaria Slobozia, Primaria Predeal, Primaria Buftea, Primaria Rosiori, FDEE Electrica Distributie Transilvania Sud,  FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord, SNTGN Transgaz, SNN Nuclearelectrica – CNE Cernavoda, CN Transelectrica, Camera Deputatilor, DGASPC Bacau etc.

0 +
Utilizatori activi

Cere o prezentare online

Nu ezita să ne contactezi pentru un Demo online a produselor noastre