SPS PrimaDev

SOLUȚII Public

SPS PrimaDev reprezinta instrumentul ideal pentru pentru Beneficiari pentru evaluarea rapida a ofertelor depuse la procedurile de achizitii publice de lucrari, respectiv, urmarirea executiei investitiilor.

Din punct de vedere al evaluarii ofertelor, solutia permite evaluari astfel:

La nivel de investitie​
La nivel de obiect​
La nivel de deviz

Parteneriatele incheiate de compania noastra cu producatorii software-urilor de devize asigura compatibilitatea solutiei noastre cu programul de devize utilizat.

Functionalitati

  • Evaluarea automata a ofertelor prin importul ofertelor primite si afisarea unui raport global prin care se compara ofertele primite cu oferta de referinta (de regula, oferta proiectantului). Astfel, se pot identifica rapid toate neconformitatile fata de caietul de sarcini, cum ar fi:

      • Obiecte/devize/articole lipsa sau suplimentare

      • Modificari ale normelor de deviz privind consumul, norma de timp, resurse noi, etc.

  • Posibilitatea de import a ofertelor indiferent de programul de devize utilizat de catre ofertant;

  • Importul unei oferte sa contina toate informatiile, si anume:

      • Structura ofertei: investitie, obiecte, devize, articole de deviz

      • La nivelul fiecarui articol de deviz sa fie importate urmatoarele informatii:Cod articol, Cantitate articol, Unitate de masura articol, Resurse necesare cu: cantitate, pret unitar, unitate de masura, etc.

  • Analiza comparativa intre Referinta (caietul de sarcini) si Oferta

  • Afisarea unui raport de evaluare cu afisarea neconformitatilor astfel:

      • Diferente intre caietul de sarcini si oferta evaluata

        • La nivel de investitie

          • cost total (LEI) si detaliat pe material, manopera, utilaj, echipamente, transport;

          • consum total manopera (ore);

          • consum total utilaj (ore).

        • La nivel de oferta:

          • cost total (LEI) si detaliat pe material, manopera, utilaj, echipamente, transport;

          • consum total manopera (ore);

          • consum total utilaj (ore).

        • La nivel de obiect:

          • cost total (LEI) si detaliat pe material, manopera, utilaj, echipamente, transport;

          • consum total manopera (ore);

          • consum total utilaj (ore).

        • La nivel de deviz:

          • cost total (LEI) si detaliat pe material, manopera, utilaj, echipamente, transport;

          • consum total manopera (ore);

          • consum total utilaj (ore).

    • Obiecte suplimentare sau lipsa cu informatii pe fiecare obiect de acest gen:

      • cost total (LEI) si detaliat pe material, manopera, utilaj, echipamente, transport;

      • consum total manopera (ore);

      • consum total utilaj (ore).

    • Devize suplimentare sau lipsa cu informatii pe fiecare deviz de acest gen:

      • cost total (LEI) si detaliat pe material, manopera, utilaj, echipamente, transport;

      • consum total manopera (ore);

      • consum total utilaj (ore).

    • Articole suplimentare sau lipsa cu informatii pe fiecare obiect:

      • cantitate de articol;

      • cost total (LEI) si detaliat pe material, manopera, utilaj, echipamente, transport;

      • consum total manopera (ore);

      • consum total utilaj (ore).

  • Posibilitatea de export a raportului de evaluare in fomat .xls.

  • Importul decontarilor lunare, NR si NCS

  • Analiza contractelor de lucrari din punct de vedere cantitativ si valoric.

Din punct de vedere al urmaririi executiei investitiilor, aplicatia permite urmatoarele:

Introducerea NR & NCS cu afisarea, verificarea si validarea acestora functie de conditiile din contract
Definirea contractului cu datele generale: nr. contract, denumire, valoare, perioada, etc.
Analiza cantitativa si valorica a contractelor

Beneficii

  • Reducerea cu cel putin 90% a timpului necesar pentru evaluarea ofertelor in cadrul procedurilor de achizitii publice de lucrari in vederea identificarii rapide a tuturor neconformitatilor fiecarei oferte;
  • Identificarea rapida, pe baza unor coduri de culori, a tuturor neconformitatilor privind oferta comparativ cu caietul de sarcini;
  • Analiza detaliata a diferentelor de cost intre caiet de sarcini si fiecare oferta;
  • Preluarea tuturor resurse necesare (materiale, manopera, utilaj, transport, echipamente) cu toate informatiile existente: cantitati, preturi unitare, tarife orare, UM, etc. si transpunerea acestora pe graficul de executie;
  • Analiza detaliata a diferentelor privind extrasele de resurse asociate ofertei. De exemplu, resursele de tip material, manopera, utilaje, transport utilizate in elaborarea ofertei;
  • Urmarirea executiei investitiilor prin importul decontarilor/NR/NCS furnizate de catre Contractor fara introducerea lor manuala;
  • Verificarea automata si avertizarea discrepantelor dintre PU/cantitate contract si PU/Cantitate decontare;
  • Raportare flexibila cu export Excel;
  • Analiza contractelor din punct de vedere cantitativ si valoric.
0 +
Utilizatori activi

Cere o prezentare online

Nu ezita să ne contactezi pentru un Demo online a produselor noastre

Alerte email privind expirarea contractelor, a garantiilor de buna executie, a datelor limita de restituire garantii, a autorizatiilor de constructii etc.

  • Grafice de restituire garantii
  • Definire flux documente functie de tipul contractului
  • Generare automata a documentelor: Procese verbale, Documente constatatoare, etc.
  • Referate de necesitate pe contrate semnate pentru a evita depasirea cantitatilor conform contractului
  • Referate de necesitate pe catalog seap
  • Flux de validare referate: validare economic, generare document, validare achizitii, comanda furnizor
  • Evidenta completa a contractelor de lucrari, servicii si produse; acorduri cadru inclusiv contrate subsecvente
  • Registru de inregistrare unitara a contractelor, respectiv, integrare cu planul de achizitii
  • Permite controlul tuturor etapelor importante dintr-un contract
  • Introducerea facturilor pe fiecare contract cu toate detaliile, inclusiv, importul anexei in vederea editarii cantitatilor livrate
  • Generare Raport Situatie Contract
  • Administrare acte aditionale de suplimentare de perioada, cost etc.
  • Notificari responsabil task-uri/interventii;
  • Expirare contract de tip fara prelungire automata;
  • Notificare supevisor la adaugarea unei comenzi de catre dispecer;
  • Notificare Beneficiar la anularea unei comenzi;
  • Data expirare Buletin metrologic la nivel de echipament etc.
  • Poate fi accesat oricand, de oriunde, de mai multi utilizatori simultan;
  • Interfata prietenoasa si facila, disponibila integral pe telefonul mobil;
  • Licenta program pe viata

  • Facilitati de tip CRM privind istoricul discutiilor cu fiecare potential client;
  • Raport de activitate Departament/Personal Vanzari;
  • Atasarea ofertelor pentru istoric
  • Introducerea tuturor documentelor/pozelor aferente contractelor, interventiilor/task-urilor;
  • Asociere documentelor/pozelor sub forma de link catre serverul de fisiere
  • Introducerea si aprobarea comenzilor lansate de Beneficiar cu detalierea reclamatiilor;
  • Flux de aprobare a unei interventii/task ca urmare a unei comenzi de la Beneficiar
  • Analiza si alocare personal companie pe contracte/interventii;
  • Rapoarte privind activitatea zilnica angajat;
  • Raport privind stadiu fiecarui contract
  • Vizualizarea agendei interne a firmei intr-un format extrem de prietenos;
  • Acces rapid la toate activitatile/interventiile companiei prin reprezentari grafice;
  • Detalii privind bugetul (personal, material, echipamente, transport) interventiilor/task-urilor
  • Raport de executie interventie/task 
  • Integrare cu agenda interna prin task-uri asociate contractelor si interventiilor din cadrul acestora

  • Lista contracte cu detalii referitoare la Beneficiar, Date de incepere, finalizare, Acces utilizatori, Valoare, Acte aditionale, Categorii de activitati etc.
  • Generare NIR-uri si Bonuri de consum
  • Vizualizare stoc gestiune
  • Generarea automata a comenzilor de materiale pe baza necesarelor de aprovizionare periodice
  • Introducerea facturilor si a preturilor de achizitie
  • Analiza pret material functie de producator, furnizor si perioada timp
  • Rapoarte privind serviciile incasate, previzionare incasari, plata angajatilor fct de procetul negociat etc
  • Statistici privind vanzarile clinicii, clienti noi inregistrati, vanzarile pe medici, top 10 tratamente, etc.
  • Notificari automate sms (chiar de pe telefonul salonului, fara costuri suplimentare) si email privind programarile etc;
  • Comunicare personalizata pentru fiecare client functie de necesitati;
  • Notificari aniversare pentru programul de fidelizare clienti.
  • Acces rapid la toate informatiile aferente unei cliente
  • Alerta preferinte: bautura, muzica, mod de plata etc.
  • Incarcare poze privind evolutia imaginii clientei
  • Generarea automata a formularului de prelucrare a datelor personale
  • Gestionare abonamente client – status&alerta expirare perioada abonament etc.
  • Integrare cu casa de marcat in vederea incasarii serviciilor
  • Vizualizarea agendei de lucru intr-un format extrem de prietenos;
  • Organizarea eficienta a programarilor functie de salon, angajat;
  • Operare rapida si eficienta direct de pe telefon.
  • Configurare alerte pe faze importante din lucrare
  • Calcul comisioane Tehnician
  • Raport indici Tehnician functie de performanta
  • Raport plata tehnicieni
  • Atasare poze, link la nivelul pacientilor
  • Generare Deviz pe fiecare lucrare
  • Generare facturi pe lucrari
  • Raport privind incasari/incasari partiale/neincasate pe clinica, medic, perioada, pacient etc.
  • Evidenta clara si reala a lucrarilor protetice
  • Urmarirea productiei fiecarui technician
  • Urmarirea modulului de realizare a lucrarilor protetice  prin termene si responsabili faze lucrari
  • Generare etichete cu coduri de bare pentru identificare rapida lucrare
  • Oferte furnizori
  • Comenzi furnizori
  • Facturi - cantitati livrate si preturi de achizitie
  • Rapoarte achizitii
  • Oferte furnizori
  • Comenzi furnizori
  • Facturi - cantitati livrate si preturi de achizitie
  • Rapoarte achizitii
  • Generare situatii de lucrari pe baza raportarilor zilnice din santiere
  • Corectare liste de cantitati lucrari in vederea decontarii conform cerintelor Beneficiarului
  • Import liste cantitati lucrari din oferta finala(contract)
  • Export Excel Situatie de lucrari
  • Creare oferte folosind propriile norme
  • Optimizare oferta prin modificarea normelor din pct de vedere consum, preturi unitare, tarife orare etc. pe toate tipurile de resurse
  • Generare automata a bugetului per proiect pe baza ofertei in varianta finala
  • Bugetare- import din programele de devize; lista lucrari, materiale, utilaje, manopera, transport
  • Modificare bugetare in vederea pastrarii bugetului initial si a tuturor modificarilor de buget
  • Poate fi accesat oricand, de oriunde, de mai multi utilizatori simultan;
  • Interfata prietenoasa si facila, disponibila integral pe telefonul mobil;
  • Licenta program pe viata
  • Gestionare contracte companii partenere
  • Generare fise aptitudini pe angajati
  • Notificari automate la expirare fisa aptitudini
  • Rapoarte specifice – Raport situatie fise grupat pe companii,angajati etc.
  • Sincronizarea rapida a programarilor cu datele de livrare primite de la laboratoare.
  • Planuri de tratament cu reprezentarea grafica pe intelesul pacientilor;
  • Status dentar initial cu reprezentare grafica sugestiva;
  • Generare NIR-uri si Bonuri de consum
  • Vizualizare stoc gestiune
  • Generarea automata a comenzilor de materiale pe baza necesarelor de aprovizionare periodice
  • Introducerea facturilor si a preturilor de achizitie
  • Analiza pret material functie de producator, furnizor si perioada timp
  • Rapoarte privind servicii neincasate, incasate, previzionare incasari, plata medicilor functie de procentul negociat etc.
  • Statistici privind vanzarile clinicii, pacientii noi inregistrati, vanzarile pe medici, top 10 tratamente, etc.
  • Notificari automate sms si email privind programarile etc;
  • Comunicare personalizata pentru fiecare pacient functie de necesitati;
  • Notificari aniversare pentru programul de fidelizare pacienti.
  • Laboratoare partenere si liste de preturi pe tipuri de analize
  • Introducere analize medicale, incasari si facturi
  • Raport zilnic analize medicale
  • Acces rapid la toate informatiile aferente unui pacient: fisa pacientului, istoric pacient, consultantii, tratamente, radiografii, plati, avansuri etc.
  • Alerta medicala cu problemele principale ale pacientului: alergii, hepatita, diabet etc.
  • Generarea automata a chestionarelor si formularelor;
  • Generare facturi pacienti;
  • Investigatii medicale cu generare document Fisa de consultative, Scrisoare medicala etc
  • Generare document de tip Fisa medicala generala care contin tot istoricul pacientului
  • Integrare cu casa de marcat pentru generarea automata a bonului fiscal.
  • Vizualizarea agendei de lucru intr-un format extrem de prietenos;
  • Organizarea eficienta a programarilor functie de cabinet, medic, pacient;
  • Operare rapida si eficienta ce tine cont de activitatea intensa dintr-un cabinet medical;
  • Sincronizarea programarilor cu Google Calendar.