Oracle Primavera

SOLUȚII Public

Functionalitati

Baza unica de date cu toate proiectele

pe care le desfasoara institutia, facilitate care permite analize si raportari centralizate dupa criterii stabilite cum ar fi: santiere, beneficiari, obiective strategice la nivel de companie;

Securitatea si confidentialitatea datelor

printr-un mod robust de securitate bazat pe responsabilitati ce protejeaza informatia si ofera flexibilitate cand se determina persoanele care vor accesa fiecare proiect, respectiv, cine are autoritatea de a modifica si vizualiza anumite informatii.

Analize si rapoarte intre proiecte

Crearea facila si rapida a legaturilor intre proiecte pentru a vedea care este impactul proiectelor unul asupra celuilalt. Analizele pe proiecte deja onfigurate arata daca resursele implicate sunt sub sau supra alocate in proiecte.

Structura de proiecte a companiei si codurile de proiect

O structura de proiecte (EPS) configurabila ajuta la structurarea ierarhica a proiectelor companiei bazata pe necesitatile reale din organizatie. Codurile de proiect ajuta la prinderea diferitelor atribute ale proiectului, cum ar fi regiunea unde se executa, tipul proiectului, etc.

Planificarea prin metoda CPM

P6 foloseste ca metoda de planificare metoda drumului critic (CPM – Critical Path Method) care utilizeaza durata activitatilor, relatiile de conditionare dintre ele si calendarele pentru a calcula un plan de derulare pentru intregul proiect. Metoda CPM identifica drumul critic al activitatilor, acele activitati care influenteaza data de finalizare a proiectului sau un dead-line intermediar, iar daca sunt intarziate vor intarzia sfarsitul proiectului.

Analiza marjelor de timp

identifica toate drumurile critice dintr-un proiect pentru a ajuta la evitarea eventualelor intarzieri inainte ca acestea sa se produca si ajuta la vizualizarea importantei unei activitati asupra intregii planificari.

Integrarea Master Planului

Mai multe companii pot colabora si lucra impreuna pentru executia unui proiect sau program.

Relatiile de conditionare intre proiecte

Relatiile de conditionare intre proiecte ajuta la monitorizarea drumului critic complet al programului si reduce riscul adus de lucrul cu mai multe parti pe aceeasi baza de date.

Alocarea resurselor

Cand necesarul de resurse din proiect a fost definit, acestea vor pute fi alocate cu usurinta pe ativitatile planificate. P6 urmareste resursele de tip forta de munca, materiale, echipamente si costuri necesare pentru derularea activitatilor sau a fazelor de proiect (WBS)

Managementul proiectelor de referinta (Baseline)

Se poate stoca un numar nelimitat de versiuni ale planificarilor, resurselor si costurilor alocate, pentru a putea face comparatii intre progresul real al lucrarilor si cel planificat initial, intre ultima actualizare si cea realizata cu 6 luni in urma, etc.

Nivelarea resurselor

Nivelarea resurselor asigura o cantitate suficienta de resurse disponibila pentru a derula activitatile din planul de proiect.

Gestionarea si analiza subcontractorilor

din punct de vedere al corelarii in timp a activitatii fiecarui contractor, cat si, din punct de vedere al costurilor

Grafice

Informatiile obtinute eficient prin grafice sugestive pot fi grupate, filtrate si aranjate intr-un numar nelimitat de moduri, printre care: grafice Gantt, Histograme, Diagrame de activitati, Rapoarte tabelare, Grafice cu bare, Grafice cu curbe S, Diagrame de secventa logica a activitatilor (PERT) sau Diagrame organizationale.

Analiza privind stadiul lucrarilor executate de Subcontractori, respectiv Analiza comparativa grafic de executie contractat vs. executat
Editor de rapoarte

Pot fi create rapoarte adaptate la necesitati cu ajutorul functiei implicite "Report Writer".

Beneficii

 

  • Optimizarea proiectelor si pastrarea istoricul activitatii;
  • Creare grafice de executie bazate pe informatiile din oferta, cu posibilitatea de preluare a ofertei indiferent de programul de devize in care s-a elaborat;
  • Cresterea eficientei activitatii de planificare si urmarire a proiectelor;
  • Reducerea costurilor nejustificate pe proiecte prin controlul si limitarea cantitatilor bugetate si a consumurilor realizate;
  • Analiza comparativa bugetat/realizat nu va permite angajarea de cheltuieli neacoperite de oferta transmisa catre Beneficiar, cheltuieli ce nu vor fi decontate, ci vor fi inregistrate ca pierderi pe proiect;
  • Corelarea si comparatia intre pretul ofertat catre Beneficiar si costul intern inregistrat;
  • Compararea progresului planificat cu progresul real inregistrat cu evidentierea grafica si tabelara a:
  • intarzierilor inregistrate atat de resursele proprii, cat si resurse externe, etc.
  • depasirilor de consumuri fata de cele bugetate, respectiv, identificarea responsabililor de depasirile de cost inregistrate;
  • Determinarea randamentului utilizarii atat a resurselor proprii, cat si, a contractorilor prin consumuri si cantitati realizate, decontate sau platite si obtinerea indicatorilor de performanta a proiectelor de tipul CPI (indice de performanta de cost) si SPI (indice de performanta de planificare);
  • Reducerea costurilor de stocare prin optimizarea aprovizionarii care va fi data de desfasurarea in timp a activitatilor consumatoare de resurse materiale;
  • Determinarea cantitatilor de resurse necesare a fi comandate si corelarea acestora cu cantitatile bugetate conforme cu oferta, ce urmeaza a fi decontate catre Beneficiar;
  • Alertare privind lansarea la timp a achizitiilor si luarea in considerare a termenelor mari de aprovizionare pe unele resurse;
  • Urmarirea subcontractorilor prin gestionarea, controlul activitatilor acestora si analiza eficientei fiecarui contractor; corelarea decontarilor cu acestia si corelarea cu decontarile catre Beneficiar
  • Uniformizarea raportarii
  • Tablou de bord cu informatii consolidate necesare managementului.
0 +
Utilizatori activi

Cere o prezentare online

Nu ezita să ne contactezi pentru un Demo online a produselor noastre

Alerte email privind expirarea contractelor, a garantiilor de buna executie, a datelor limita de restituire garantii, a autorizatiilor de constructii etc.

  • Grafice de restituire garantii
  • Definire flux documente functie de tipul contractului
  • Generare automata a documentelor: Procese verbale, Documente constatatoare, etc.
  • Referate de necesitate pe contrate semnate pentru a evita depasirea cantitatilor conform contractului
  • Referate de necesitate pe catalog seap
  • Flux de validare referate: validare economic, generare document, validare achizitii, comanda furnizor
  • Evidenta completa a contractelor de lucrari, servicii si produse; acorduri cadru inclusiv contrate subsecvente
  • Registru de inregistrare unitara a contractelor, respectiv, integrare cu planul de achizitii
  • Permite controlul tuturor etapelor importante dintr-un contract
  • Introducerea facturilor pe fiecare contract cu toate detaliile, inclusiv, importul anexei in vederea editarii cantitatilor livrate
  • Generare Raport Situatie Contract
  • Administrare acte aditionale de suplimentare de perioada, cost etc.
  • Notificari responsabil task-uri/interventii;
  • Expirare contract de tip fara prelungire automata;
  • Notificare supevisor la adaugarea unei comenzi de catre dispecer;
  • Notificare Beneficiar la anularea unei comenzi;
  • Data expirare Buletin metrologic la nivel de echipament etc.
  • Poate fi accesat oricand, de oriunde, de mai multi utilizatori simultan;
  • Interfata prietenoasa si facila, disponibila integral pe telefonul mobil;
  • Licenta program pe viata

  • Facilitati de tip CRM privind istoricul discutiilor cu fiecare potential client;
  • Raport de activitate Departament/Personal Vanzari;
  • Atasarea ofertelor pentru istoric
  • Introducerea tuturor documentelor/pozelor aferente contractelor, interventiilor/task-urilor;
  • Asociere documentelor/pozelor sub forma de link catre serverul de fisiere
  • Introducerea si aprobarea comenzilor lansate de Beneficiar cu detalierea reclamatiilor;
  • Flux de aprobare a unei interventii/task ca urmare a unei comenzi de la Beneficiar
  • Analiza si alocare personal companie pe contracte/interventii;
  • Rapoarte privind activitatea zilnica angajat;
  • Raport privind stadiu fiecarui contract
  • Vizualizarea agendei interne a firmei intr-un format extrem de prietenos;
  • Acces rapid la toate activitatile/interventiile companiei prin reprezentari grafice;
  • Detalii privind bugetul (personal, material, echipamente, transport) interventiilor/task-urilor
  • Raport de executie interventie/task 
  • Integrare cu agenda interna prin task-uri asociate contractelor si interventiilor din cadrul acestora

  • Lista contracte cu detalii referitoare la Beneficiar, Date de incepere, finalizare, Acces utilizatori, Valoare, Acte aditionale, Categorii de activitati etc.
  • Generare NIR-uri si Bonuri de consum
  • Vizualizare stoc gestiune
  • Generarea automata a comenzilor de materiale pe baza necesarelor de aprovizionare periodice
  • Introducerea facturilor si a preturilor de achizitie
  • Analiza pret material functie de producator, furnizor si perioada timp
  • Rapoarte privind serviciile incasate, previzionare incasari, plata angajatilor fct de procetul negociat etc
  • Statistici privind vanzarile clinicii, clienti noi inregistrati, vanzarile pe medici, top 10 tratamente, etc.
  • Notificari automate sms (chiar de pe telefonul salonului, fara costuri suplimentare) si email privind programarile etc;
  • Comunicare personalizata pentru fiecare client functie de necesitati;
  • Notificari aniversare pentru programul de fidelizare clienti.
  • Acces rapid la toate informatiile aferente unei cliente
  • Alerta preferinte: bautura, muzica, mod de plata etc.
  • Incarcare poze privind evolutia imaginii clientei
  • Generarea automata a formularului de prelucrare a datelor personale
  • Gestionare abonamente client – status&alerta expirare perioada abonament etc.
  • Integrare cu casa de marcat in vederea incasarii serviciilor
  • Vizualizarea agendei de lucru intr-un format extrem de prietenos;
  • Organizarea eficienta a programarilor functie de salon, angajat;
  • Operare rapida si eficienta direct de pe telefon.
  • Configurare alerte pe faze importante din lucrare
  • Calcul comisioane Tehnician
  • Raport indici Tehnician functie de performanta
  • Raport plata tehnicieni
  • Atasare poze, link la nivelul pacientilor
  • Generare Deviz pe fiecare lucrare
  • Generare facturi pe lucrari
  • Raport privind incasari/incasari partiale/neincasate pe clinica, medic, perioada, pacient etc.
  • Evidenta clara si reala a lucrarilor protetice
  • Urmarirea productiei fiecarui technician
  • Urmarirea modulului de realizare a lucrarilor protetice  prin termene si responsabili faze lucrari
  • Generare etichete cu coduri de bare pentru identificare rapida lucrare
  • Oferte furnizori
  • Comenzi furnizori
  • Facturi - cantitati livrate si preturi de achizitie
  • Rapoarte achizitii
  • Oferte furnizori
  • Comenzi furnizori
  • Facturi - cantitati livrate si preturi de achizitie
  • Rapoarte achizitii
  • Generare situatii de lucrari pe baza raportarilor zilnice din santiere
  • Corectare liste de cantitati lucrari in vederea decontarii conform cerintelor Beneficiarului
  • Import liste cantitati lucrari din oferta finala(contract)
  • Export Excel Situatie de lucrari
  • Creare oferte folosind propriile norme
  • Optimizare oferta prin modificarea normelor din pct de vedere consum, preturi unitare, tarife orare etc. pe toate tipurile de resurse
  • Generare automata a bugetului per proiect pe baza ofertei in varianta finala
  • Bugetare- import din programele de devize; lista lucrari, materiale, utilaje, manopera, transport
  • Modificare bugetare in vederea pastrarii bugetului initial si a tuturor modificarilor de buget
  • Poate fi accesat oricand, de oriunde, de mai multi utilizatori simultan;
  • Interfata prietenoasa si facila, disponibila integral pe telefonul mobil;
  • Licenta program pe viata
  • Gestionare contracte companii partenere
  • Generare fise aptitudini pe angajati
  • Notificari automate la expirare fisa aptitudini
  • Rapoarte specifice – Raport situatie fise grupat pe companii,angajati etc.
  • Sincronizarea rapida a programarilor cu datele de livrare primite de la laboratoare.
  • Planuri de tratament cu reprezentarea grafica pe intelesul pacientilor;
  • Status dentar initial cu reprezentare grafica sugestiva;
  • Generare NIR-uri si Bonuri de consum
  • Vizualizare stoc gestiune
  • Generarea automata a comenzilor de materiale pe baza necesarelor de aprovizionare periodice
  • Introducerea facturilor si a preturilor de achizitie
  • Analiza pret material functie de producator, furnizor si perioada timp
  • Rapoarte privind servicii neincasate, incasate, previzionare incasari, plata medicilor functie de procentul negociat etc.
  • Statistici privind vanzarile clinicii, pacientii noi inregistrati, vanzarile pe medici, top 10 tratamente, etc.
  • Notificari automate sms si email privind programarile etc;
  • Comunicare personalizata pentru fiecare pacient functie de necesitati;
  • Notificari aniversare pentru programul de fidelizare pacienti.
  • Laboratoare partenere si liste de preturi pe tipuri de analize
  • Introducere analize medicale, incasari si facturi
  • Raport zilnic analize medicale
  • Acces rapid la toate informatiile aferente unui pacient: fisa pacientului, istoric pacient, consultantii, tratamente, radiografii, plati, avansuri etc.
  • Alerta medicala cu problemele principale ale pacientului: alergii, hepatita, diabet etc.
  • Generarea automata a chestionarelor si formularelor;
  • Generare facturi pacienti;
  • Investigatii medicale cu generare document Fisa de consultative, Scrisoare medicala etc
  • Generare document de tip Fisa medicala generala care contin tot istoricul pacientului
  • Integrare cu casa de marcat pentru generarea automata a bonului fiscal.
  • Vizualizarea agendei de lucru intr-un format extrem de prietenos;
  • Organizarea eficienta a programarilor functie de cabinet, medic, pacient;
  • Operare rapida si eficienta ce tine cont de activitatea intensa dintr-un cabinet medical;
  • Sincronizarea programarilor cu Google Calendar.