Oracle Primavera

SOLUȚII Public

Functionalitati

Baza unica de date cu toate proiectele

pe care le desfasoara institutia, facilitate care permite analize si raportari centralizate dupa criterii stabilite cum ar fi: santiere, beneficiari, obiective strategice la nivel de companie;

Securitatea si confidentialitatea datelor

printr-un mod robust de securitate bazat pe responsabilitati ce protejeaza informatia si ofera flexibilitate cand se determina persoanele care vor accesa fiecare proiect, respectiv, cine are autoritatea de a modifica si vizualiza anumite informatii.

Analize si rapoarte intre proiecte

Crearea facila si rapida a legaturilor intre proiecte pentru a vedea care este impactul proiectelor unul asupra celuilalt. Analizele pe proiecte deja onfigurate arata daca resursele implicate sunt sub sau supra alocate in proiecte.

Structura de proiecte a companiei si codurile de proiect

O structura de proiecte (EPS) configurabila ajuta la structurarea ierarhica a proiectelor companiei bazata pe necesitatile reale din organizatie. Codurile de proiect ajuta la prinderea diferitelor atribute ale proiectului, cum ar fi regiunea unde se executa, tipul proiectului, etc.

Planificarea prin metoda CPM

P6 foloseste ca metoda de planificare metoda drumului critic (CPM – Critical Path Method) care utilizeaza durata activitatilor, relatiile de conditionare dintre ele si calendarele pentru a calcula un plan de derulare pentru intregul proiect. Metoda CPM identifica drumul critic al activitatilor, acele activitati care influenteaza data de finalizare a proiectului sau un dead-line intermediar, iar daca sunt intarziate vor intarzia sfarsitul proiectului.

Analiza marjelor de timp

identifica toate drumurile critice dintr-un proiect pentru a ajuta la evitarea eventualelor intarzieri inainte ca acestea sa se produca si ajuta la vizualizarea importantei unei activitati asupra intregii planificari.

Integrarea Master Planului

Mai multe companii pot colabora si lucra impreuna pentru executia unui proiect sau program.

Relatiile de conditionare intre proiecte

Relatiile de conditionare intre proiecte ajuta la monitorizarea drumului critic complet al programului si reduce riscul adus de lucrul cu mai multe parti pe aceeasi baza de date.

Alocarea resurselor

Cand necesarul de resurse din proiect a fost definit, acestea vor pute fi alocate cu usurinta pe ativitatile planificate. P6 urmareste resursele de tip forta de munca, materiale, echipamente si costuri necesare pentru derularea activitatilor sau a fazelor de proiect (WBS)

Managementul proiectelor de referinta (Baseline)

Se poate stoca un numar nelimitat de versiuni ale planificarilor, resurselor si costurilor alocate, pentru a putea face comparatii intre progresul real al lucrarilor si cel planificat initial, intre ultima actualizare si cea realizata cu 6 luni in urma, etc.

Nivelarea resurselor

Nivelarea resurselor asigura o cantitate suficienta de resurse disponibila pentru a derula activitatile din planul de proiect.

Gestionarea si analiza subcontractorilor

din punct de vedere al corelarii in timp a activitatii fiecarui contractor, cat si, din punct de vedere al costurilor

Grafice

Informatiile obtinute eficient prin grafice sugestive pot fi grupate, filtrate si aranjate intr-un numar nelimitat de moduri, printre care: grafice Gantt, Histograme, Diagrame de activitati, Rapoarte tabelare, Grafice cu bare, Grafice cu curbe S, Diagrame de secventa logica a activitatilor (PERT) sau Diagrame organizationale.

Analiza privind stadiul lucrarilor executate de Subcontractori, respectiv Analiza comparativa grafic de executie contractat vs. executat
Editor de rapoarte

Pot fi create rapoarte adaptate la necesitati cu ajutorul functiei implicite "Report Writer".

Beneficii

 

  • Optimizarea proiectelor si pastrarea istoricul activitatii;
  • Creare grafice de executie bazate pe informatiile din oferta, cu posibilitatea de preluare a ofertei indiferent de programul de devize in care s-a elaborat;
  • Cresterea eficientei activitatii de planificare si urmarire a proiectelor;
  • Reducerea costurilor nejustificate pe proiecte prin controlul si limitarea cantitatilor bugetate si a consumurilor realizate;
  • Analiza comparativa bugetat/realizat nu va permite angajarea de cheltuieli neacoperite de oferta transmisa catre Beneficiar, cheltuieli ce nu vor fi decontate, ci vor fi inregistrate ca pierderi pe proiect;
  • Corelarea si comparatia intre pretul ofertat catre Beneficiar si costul intern inregistrat;
  • Compararea progresului planificat cu progresul real inregistrat cu evidentierea grafica si tabelara a:
  • intarzierilor inregistrate atat de resursele proprii, cat si resurse externe, etc.
  • depasirilor de consumuri fata de cele bugetate, respectiv, identificarea responsabililor de depasirile de cost inregistrate;
  • Determinarea randamentului utilizarii atat a resurselor proprii, cat si, a contractorilor prin consumuri si cantitati realizate, decontate sau platite si obtinerea indicatorilor de performanta a proiectelor de tipul CPI (indice de performanta de cost) si SPI (indice de performanta de planificare);
  • Reducerea costurilor de stocare prin optimizarea aprovizionarii care va fi data de desfasurarea in timp a activitatilor consumatoare de resurse materiale;
  • Determinarea cantitatilor de resurse necesare a fi comandate si corelarea acestora cu cantitatile bugetate conforme cu oferta, ce urmeaza a fi decontate catre Beneficiar;
  • Alertare privind lansarea la timp a achizitiilor si luarea in considerare a termenelor mari de aprovizionare pe unele resurse;
  • Urmarirea subcontractorilor prin gestionarea, controlul activitatilor acestora si analiza eficientei fiecarui contractor; corelarea decontarilor cu acestia si corelarea cu decontarile catre Beneficiar
  • Uniformizarea raportarii
  • Tablou de bord cu informatii consolidate necesare managementului.
0 +
Utilizatori activi

Cere o prezentare online

Nu ezita să ne contactezi pentru un Demo online a produselor noastre