Implementare software




Metodologia de implementare a solutiei Oracle Primavera P6 presupune urmatoarele etape:

Etapa 1: Kickoff Meeting

  • Prezentarea echipelor de implementare din partea Executantului, cat si, a Beneficiarului
  • Stabilire responsabilitati pe echipe si modul de comunicare pe proiect
  • Stabilire obiective de implementare
  • Acord privind Planul de Actiune propus de Executant

Etapa 2: Analiza privind cerintele Beneficiarului

  • Scolarizare conceptuala privind solutia propusa
  • Elaborare curiccula de curs pentru personalizarea acestuia
  • Stabilirea modului de import a proiectelor existente din alte aplicatii pentru a beneficia de istoricul pe proiecte
  • Analiza structurii organizationale
  • Analiza fluxurilor de date
  • Analiza cerintelor de securitate
  • Analiza cerintelor de raportare

Etapa 3: Scolarizare si Instruire

  • Workshop P102 (Project Management in Primavera P6)
  • Workshop P106 – P, P106 – R, P106 – A (Project Management Avansat, Resurse si Administrare&WebAcces in Primavera P6)
  • Si / Sau Curs Solutie “PrimaDev si Oracle Primavera P6 in constructii”

Etapa 4: Elaborare proiect pilot

  • preluare oferta din programul de devize
  • prelucrare oferta in PrimaDev (interfata intre programul de devize si Primavera P6) si transferul ofertei in Primavera P6 pentru obtinerea automata a proiectului cu lista de activitati cu durate (estimate din cantitatile de lucrari asociate si normele de timp din retete) si resursele aferente (consumuri cantitative si orare, preturi unitare, etc)
  • introducerea fluxului tehnologic si obtinerea graficului de executie fizic si valoric
  • introducere progres pe proiect
  • rapoarte de proiect

Etapa 5: Elaborare procedura de utilizare si cursuri pentru utilizatorii finali

  • Elaborarea procedurii de utilizare Primavera P6
  • Aprobarea procedurii
  • Cursuri cu utilizatorii finali
  • Semnarea procesului verbal de receptie a procedurii
  • Prezentare procedura

Etapa 6: Elaborare rapoarte

  • Rapoarte individuale pe proiect
  • Rapoarte globale pe portofolii de proiecte

Etapa 7: Finalizare proiect:

  • Raportul final al proiectului
  • Sedinta pentru inchiderea formala a proiectului

Etapa 8: Audit post-implementare:

Va consta in evaluarea gradului in care au fost aduse beneficiile scontate pentru companie de catre acest proiect la 3 luni dupa finalizarea proiectului de implementare

  • Analiza
  • Elaborare raport
  • Prezentare raport