Politică de confidențialitate

Cine ești (suntem)

Adresa site-ului nostru web este: https://smartprojectsolutions.ro.

Comentarii

Când vizitatorii lasă comentarii pe site, colectăm datele arătate în formularele de comentarii, dar și adresa IP a vizitatorului și șirul agenților utilizator din navigator pentru a ne ajuta la detectarea spamului.

Un șir făcut anonim (numit și un hash), creat din adresele tale de email, poate fi furnizat serviciului Gravatar pentru a vedea dacă îl folosești. Politica de confidențialitate a serviciului Gravatar este disponibilă aici: https://automattic.com/privacy/. După aprobarea comentariului, fotografia ta de profil este vizibilă pentru public lângă comentariul tău.

Media

Dacă încarci imagini pe site-ul web, ar trebui să eviți încărcarea imaginilor care au incluse date de locație înglobate (EXIF GPS). Vizitatorii site-ului web pot descărca și extrage toate datele despre locație din imaginile de pe site.

Cookie-uri

Dacă lași un comentariu pe site-ul nostru, poți opta pentru salvarea în cookie-uri a numelui, adresei de email și site-ului tău web. Acestea sunt pentru confortul tău, astfel nu mai trebuie să le completezi din nou când lași un alt comentariu. Aceste cookie-uri vor fi valabile un an.

Dacă mergi la pagina noastră de autentificare, vom seta un cookie temporar pentru a determina dacă navigatorul tău acceptă cookie-uri. Acest cookie nu conține date personale și este eliminat când închizi navigatorul.

Când te autentifici, vom seta și câteva cookie-uri pentru a-ți salva informațiile de autentificare și opțiunile de afișare pe ecran. Cookie-urile de autentificare sunt păstrate două zile, iar cele pentru opțiuni de afișare pe ecran sunt păstrate un an. Dacă selectezi „Ține-mă minte”, cookie-urile tale de autentificare vor fi păstrate două săptămâni. Dacă te dezautentifici din cont, cookie-urile de autentificare vor fi eliminate.

Dacă editezi sau publici un articol, un cookie suplimentar va fi salvat în navigatorul tău. Acest cookie nu include date personale și indică pur și simplu ID-ul articolului pe care tocmai l-ai editat. El expiră după 1 zi.

Conținut înglobat de pe alte site-uri web

Articolele din acest site pot include conținut înglobat (de exemplu, videouri, imagini, articole etc.). Conținutul înglobat de pe alte site-uri web se comporta exact la fel ca și cum vizitatorii au vizualizat un alt site web.

Aceste site-uri web pot să colecteze date despre tine, să folosească cookie-uri, să înglobeze urmărirea suplimentară a terților și să-ți monitorizeze interacțiunea cu conținutul înglobat, inclusiv să-ți urmărească interacțiunea cu conținutul înglobat dacă ai un cont și ești autentificat în acel site web.

Cu cine partajăm datele tale

Dacă ceri resetarea parolei, adresa ta IP va fi inclusă în emailul pentru resetare.

Cât timp îți păstrăm datele

Dacă lași un comentariu, comentariul și metadatele lui sunt păstrate pe o perioadă nedeterminată. Așa putem recunoaște și aproba automat toate comentariile următoare în loc să le ținem într-o coadă pentru moderare.

Pentru utilizatorii (dacă există) care se înregistrează pe site-ul nostru web, stocăm și informațiile personale pe care le furnizează în profilul lor de utilizator. Toți utilizatorii își pot vedea, edita sau șterge informațiile personale oricând (dar nu își pot schimba numele de utilizator). De asemenea, administratorii site-ului web pot vedea și edita aceste informații.

Ce drepturi ai asupra datelor tale

Dacă ai un cont sau ai lăsat comentarii pe acest site web, poți cere să primești un fișier de export cu datele cu caracter personal pe care le deținem despre tine, inclusiv toate datele pe care ni le-ai furnizat. De asemenea, ne poți cere să ștergem toate datele cu caracter personal pe care le deținem despre tine. Acestea nu includ și toate datele pe care suntem obligați să le păstrăm în scopuri administrative, juridice sau de securitate.

Unde îți trimitem datele

Comentariile vizitatorilor pot fi verificate printr-un serviciu automat de detectare a spamului.

Alerte email privind expirarea contractelor, a garantiilor de buna executie, a datelor limita de restituire garantii, a autorizatiilor de constructii etc.

  • Grafice de restituire garantii
  • Definire flux documente functie de tipul contractului
  • Generare automata a documentelor: Procese verbale, Documente constatatoare, etc.
  • Referate de necesitate pe contrate semnate pentru a evita depasirea cantitatilor conform contractului
  • Referate de necesitate pe catalog seap
  • Flux de validare referate: validare economic, generare document, validare achizitii, comanda furnizor
  • Evidenta completa a contractelor de lucrari, servicii si produse; acorduri cadru inclusiv contrate subsecvente
  • Registru de inregistrare unitara a contractelor, respectiv, integrare cu planul de achizitii
  • Permite controlul tuturor etapelor importante dintr-un contract
  • Introducerea facturilor pe fiecare contract cu toate detaliile, inclusiv, importul anexei in vederea editarii cantitatilor livrate
  • Generare Raport Situatie Contract
  • Administrare acte aditionale de suplimentare de perioada, cost etc.
  • Notificari responsabil task-uri/interventii;
  • Expirare contract de tip fara prelungire automata;
  • Notificare supevisor la adaugarea unei comenzi de catre dispecer;
  • Notificare Beneficiar la anularea unei comenzi;
  • Data expirare Buletin metrologic la nivel de echipament etc.
  • Poate fi accesat oricand, de oriunde, de mai multi utilizatori simultan;
  • Interfata prietenoasa si facila, disponibila integral pe telefonul mobil;
  • Licenta program pe viata

  • Facilitati de tip CRM privind istoricul discutiilor cu fiecare potential client;
  • Raport de activitate Departament/Personal Vanzari;
  • Atasarea ofertelor pentru istoric
  • Introducerea tuturor documentelor/pozelor aferente contractelor, interventiilor/task-urilor;
  • Asociere documentelor/pozelor sub forma de link catre serverul de fisiere
  • Introducerea si aprobarea comenzilor lansate de Beneficiar cu detalierea reclamatiilor;
  • Flux de aprobare a unei interventii/task ca urmare a unei comenzi de la Beneficiar
  • Analiza si alocare personal companie pe contracte/interventii;
  • Rapoarte privind activitatea zilnica angajat;
  • Raport privind stadiu fiecarui contract
  • Vizualizarea agendei interne a firmei intr-un format extrem de prietenos;
  • Acces rapid la toate activitatile/interventiile companiei prin reprezentari grafice;
  • Detalii privind bugetul (personal, material, echipamente, transport) interventiilor/task-urilor
  • Raport de executie interventie/task 
  • Integrare cu agenda interna prin task-uri asociate contractelor si interventiilor din cadrul acestora

  • Lista contracte cu detalii referitoare la Beneficiar, Date de incepere, finalizare, Acces utilizatori, Valoare, Acte aditionale, Categorii de activitati etc.
  • Generare NIR-uri si Bonuri de consum
  • Vizualizare stoc gestiune
  • Generarea automata a comenzilor de materiale pe baza necesarelor de aprovizionare periodice
  • Introducerea facturilor si a preturilor de achizitie
  • Analiza pret material functie de producator, furnizor si perioada timp
  • Rapoarte privind serviciile incasate, previzionare incasari, plata angajatilor fct de procetul negociat etc
  • Statistici privind vanzarile clinicii, clienti noi inregistrati, vanzarile pe medici, top 10 tratamente, etc.
  • Notificari automate sms (chiar de pe telefonul salonului, fara costuri suplimentare) si email privind programarile etc;
  • Comunicare personalizata pentru fiecare client functie de necesitati;
  • Notificari aniversare pentru programul de fidelizare clienti.
  • Acces rapid la toate informatiile aferente unei cliente
  • Alerta preferinte: bautura, muzica, mod de plata etc.
  • Incarcare poze privind evolutia imaginii clientei
  • Generarea automata a formularului de prelucrare a datelor personale
  • Gestionare abonamente client – status&alerta expirare perioada abonament etc.
  • Integrare cu casa de marcat in vederea incasarii serviciilor
  • Vizualizarea agendei de lucru intr-un format extrem de prietenos;
  • Organizarea eficienta a programarilor functie de salon, angajat;
  • Operare rapida si eficienta direct de pe telefon.
  • Configurare alerte pe faze importante din lucrare
  • Calcul comisioane Tehnician
  • Raport indici Tehnician functie de performanta
  • Raport plata tehnicieni
  • Atasare poze, link la nivelul pacientilor
  • Generare Deviz pe fiecare lucrare
  • Generare facturi pe lucrari
  • Raport privind incasari/incasari partiale/neincasate pe clinica, medic, perioada, pacient etc.
  • Evidenta clara si reala a lucrarilor protetice
  • Urmarirea productiei fiecarui technician
  • Urmarirea modulului de realizare a lucrarilor protetice  prin termene si responsabili faze lucrari
  • Generare etichete cu coduri de bare pentru identificare rapida lucrare
  • Oferte furnizori
  • Comenzi furnizori
  • Facturi - cantitati livrate si preturi de achizitie
  • Rapoarte achizitii
  • Oferte furnizori
  • Comenzi furnizori
  • Facturi - cantitati livrate si preturi de achizitie
  • Rapoarte achizitii
  • Generare situatii de lucrari pe baza raportarilor zilnice din santiere
  • Corectare liste de cantitati lucrari in vederea decontarii conform cerintelor Beneficiarului
  • Import liste cantitati lucrari din oferta finala(contract)
  • Export Excel Situatie de lucrari
  • Creare oferte folosind propriile norme
  • Optimizare oferta prin modificarea normelor din pct de vedere consum, preturi unitare, tarife orare etc. pe toate tipurile de resurse
  • Generare automata a bugetului per proiect pe baza ofertei in varianta finala
  • Bugetare- import din programele de devize; lista lucrari, materiale, utilaje, manopera, transport
  • Modificare bugetare in vederea pastrarii bugetului initial si a tuturor modificarilor de buget
  • Poate fi accesat oricand, de oriunde, de mai multi utilizatori simultan;
  • Interfata prietenoasa si facila, disponibila integral pe telefonul mobil;
  • Licenta program pe viata
  • Gestionare contracte companii partenere
  • Generare fise aptitudini pe angajati
  • Notificari automate la expirare fisa aptitudini
  • Rapoarte specifice – Raport situatie fise grupat pe companii,angajati etc.
  • Sincronizarea rapida a programarilor cu datele de livrare primite de la laboratoare.
  • Planuri de tratament cu reprezentarea grafica pe intelesul pacientilor;
  • Status dentar initial cu reprezentare grafica sugestiva;
  • Generare NIR-uri si Bonuri de consum
  • Vizualizare stoc gestiune
  • Generarea automata a comenzilor de materiale pe baza necesarelor de aprovizionare periodice
  • Introducerea facturilor si a preturilor de achizitie
  • Analiza pret material functie de producator, furnizor si perioada timp
  • Rapoarte privind servicii neincasate, incasate, previzionare incasari, plata medicilor functie de procentul negociat etc.
  • Statistici privind vanzarile clinicii, pacientii noi inregistrati, vanzarile pe medici, top 10 tratamente, etc.
  • Notificari automate sms si email privind programarile etc;
  • Comunicare personalizata pentru fiecare pacient functie de necesitati;
  • Notificari aniversare pentru programul de fidelizare pacienti.
  • Laboratoare partenere si liste de preturi pe tipuri de analize
  • Introducere analize medicale, incasari si facturi
  • Raport zilnic analize medicale
  • Acces rapid la toate informatiile aferente unui pacient: fisa pacientului, istoric pacient, consultantii, tratamente, radiografii, plati, avansuri etc.
  • Alerta medicala cu problemele principale ale pacientului: alergii, hepatita, diabet etc.
  • Generarea automata a chestionarelor si formularelor;
  • Generare facturi pacienti;
  • Investigatii medicale cu generare document Fisa de consultative, Scrisoare medicala etc
  • Generare document de tip Fisa medicala generala care contin tot istoricul pacientului
  • Integrare cu casa de marcat pentru generarea automata a bonului fiscal.
  • Vizualizarea agendei de lucru intr-un format extrem de prietenos;
  • Organizarea eficienta a programarilor functie de cabinet, medic, pacient;
  • Operare rapida si eficienta ce tine cont de activitatea intensa dintr-un cabinet medical;
  • Sincronizarea programarilor cu Google Calendar.