DEMO

Solicită un demo

    Alerte email privind expirarea contractelor, a garantiilor de buna executie, a datelor limita de restituire garantii, a autorizatiilor de constructii etc.

    • Grafice de restituire garantii
    • Definire flux documente functie de tipul contractului
    • Generare automata a documentelor: Procese verbale, Documente constatatoare, etc.
    • Referate de necesitate pe contrate semnate pentru a evita depasirea cantitatilor conform contractului
    • Referate de necesitate pe catalog seap
    • Flux de validare referate: validare economic, generare document, validare achizitii, comanda furnizor
    • Evidenta completa a contractelor de lucrari, servicii si produse; acorduri cadru inclusiv contrate subsecvente
    • Registru de inregistrare unitara a contractelor, respectiv, integrare cu planul de achizitii
    • Permite controlul tuturor etapelor importante dintr-un contract
    • Introducerea facturilor pe fiecare contract cu toate detaliile, inclusiv, importul anexei in vederea editarii cantitatilor livrate
    • Generare Raport Situatie Contract
    • Administrare acte aditionale de suplimentare de perioada, cost etc.
    • Notificari responsabil task-uri/interventii;
    • Expirare contract de tip fara prelungire automata;
    • Notificare supevisor la adaugarea unei comenzi de catre dispecer;
    • Notificare Beneficiar la anularea unei comenzi;
    • Data expirare Buletin metrologic la nivel de echipament etc.
    • Poate fi accesat oricand, de oriunde, de mai multi utilizatori simultan;
    • Interfata prietenoasa si facila, disponibila integral pe telefonul mobil;
    • Licenta program pe viata

    • Facilitati de tip CRM privind istoricul discutiilor cu fiecare potential client;
    • Raport de activitate Departament/Personal Vanzari;
    • Atasarea ofertelor pentru istoric
    • Introducerea tuturor documentelor/pozelor aferente contractelor, interventiilor/task-urilor;
    • Asociere documentelor/pozelor sub forma de link catre serverul de fisiere
    • Introducerea si aprobarea comenzilor lansate de Beneficiar cu detalierea reclamatiilor;
    • Flux de aprobare a unei interventii/task ca urmare a unei comenzi de la Beneficiar
    • Analiza si alocare personal companie pe contracte/interventii;
    • Rapoarte privind activitatea zilnica angajat;
    • Raport privind stadiu fiecarui contract
    • Vizualizarea agendei interne a firmei intr-un format extrem de prietenos;
    • Acces rapid la toate activitatile/interventiile companiei prin reprezentari grafice;
    • Detalii privind bugetul (personal, material, echipamente, transport) interventiilor/task-urilor
    • Raport de executie interventie/task 
    • Integrare cu agenda interna prin task-uri asociate contractelor si interventiilor din cadrul acestora

    • Lista contracte cu detalii referitoare la Beneficiar, Date de incepere, finalizare, Acces utilizatori, Valoare, Acte aditionale, Categorii de activitati etc.
    • Generare NIR-uri si Bonuri de consum
    • Vizualizare stoc gestiune
    • Generarea automata a comenzilor de materiale pe baza necesarelor de aprovizionare periodice
    • Introducerea facturilor si a preturilor de achizitie
    • Analiza pret material functie de producator, furnizor si perioada timp
    • Rapoarte privind serviciile incasate, previzionare incasari, plata angajatilor fct de procetul negociat etc
    • Statistici privind vanzarile clinicii, clienti noi inregistrati, vanzarile pe medici, top 10 tratamente, etc.
    • Notificari automate sms (chiar de pe telefonul salonului, fara costuri suplimentare) si email privind programarile etc;
    • Comunicare personalizata pentru fiecare client functie de necesitati;
    • Notificari aniversare pentru programul de fidelizare clienti.
    • Acces rapid la toate informatiile aferente unei cliente
    • Alerta preferinte: bautura, muzica, mod de plata etc.
    • Incarcare poze privind evolutia imaginii clientei
    • Generarea automata a formularului de prelucrare a datelor personale
    • Gestionare abonamente client – status&alerta expirare perioada abonament etc.
    • Integrare cu casa de marcat in vederea incasarii serviciilor
    • Vizualizarea agendei de lucru intr-un format extrem de prietenos;
    • Organizarea eficienta a programarilor functie de salon, angajat;
    • Operare rapida si eficienta direct de pe telefon.
    • Configurare alerte pe faze importante din lucrare
    • Calcul comisioane Tehnician
    • Raport indici Tehnician functie de performanta
    • Raport plata tehnicieni
    • Atasare poze, link la nivelul pacientilor
    • Generare Deviz pe fiecare lucrare
    • Generare facturi pe lucrari
    • Raport privind incasari/incasari partiale/neincasate pe clinica, medic, perioada, pacient etc.
    • Evidenta clara si reala a lucrarilor protetice
    • Urmarirea productiei fiecarui technician
    • Urmarirea modulului de realizare a lucrarilor protetice  prin termene si responsabili faze lucrari
    • Generare etichete cu coduri de bare pentru identificare rapida lucrare
    • Oferte furnizori
    • Comenzi furnizori
    • Facturi - cantitati livrate si preturi de achizitie
    • Rapoarte achizitii
    • Oferte furnizori
    • Comenzi furnizori
    • Facturi - cantitati livrate si preturi de achizitie
    • Rapoarte achizitii
    • Generare situatii de lucrari pe baza raportarilor zilnice din santiere
    • Corectare liste de cantitati lucrari in vederea decontarii conform cerintelor Beneficiarului
    • Import liste cantitati lucrari din oferta finala(contract)
    • Export Excel Situatie de lucrari
    • Creare oferte folosind propriile norme
    • Optimizare oferta prin modificarea normelor din pct de vedere consum, preturi unitare, tarife orare etc. pe toate tipurile de resurse
    • Generare automata a bugetului per proiect pe baza ofertei in varianta finala
    • Bugetare- import din programele de devize; lista lucrari, materiale, utilaje, manopera, transport
    • Modificare bugetare in vederea pastrarii bugetului initial si a tuturor modificarilor de buget
    • Poate fi accesat oricand, de oriunde, de mai multi utilizatori simultan;
    • Interfata prietenoasa si facila, disponibila integral pe telefonul mobil;
    • Licenta program pe viata
    • Gestionare contracte companii partenere
    • Generare fise aptitudini pe angajati
    • Notificari automate la expirare fisa aptitudini
    • Rapoarte specifice – Raport situatie fise grupat pe companii,angajati etc.
    • Sincronizarea rapida a programarilor cu datele de livrare primite de la laboratoare.
    • Planuri de tratament cu reprezentarea grafica pe intelesul pacientilor;
    • Status dentar initial cu reprezentare grafica sugestiva;
    • Generare NIR-uri si Bonuri de consum
    • Vizualizare stoc gestiune
    • Generarea automata a comenzilor de materiale pe baza necesarelor de aprovizionare periodice
    • Introducerea facturilor si a preturilor de achizitie
    • Analiza pret material functie de producator, furnizor si perioada timp
    • Rapoarte privind servicii neincasate, incasate, previzionare incasari, plata medicilor functie de procentul negociat etc.
    • Statistici privind vanzarile clinicii, pacientii noi inregistrati, vanzarile pe medici, top 10 tratamente, etc.
    • Notificari automate sms si email privind programarile etc;
    • Comunicare personalizata pentru fiecare pacient functie de necesitati;
    • Notificari aniversare pentru programul de fidelizare pacienti.
    • Laboratoare partenere si liste de preturi pe tipuri de analize
    • Introducere analize medicale, incasari si facturi
    • Raport zilnic analize medicale
    • Acces rapid la toate informatiile aferente unui pacient: fisa pacientului, istoric pacient, consultantii, tratamente, radiografii, plati, avansuri etc.
    • Alerta medicala cu problemele principale ale pacientului: alergii, hepatita, diabet etc.
    • Generarea automata a chestionarelor si formularelor;
    • Generare facturi pacienti;
    • Investigatii medicale cu generare document Fisa de consultative, Scrisoare medicala etc
    • Generare document de tip Fisa medicala generala care contin tot istoricul pacientului
    • Integrare cu casa de marcat pentru generarea automata a bonului fiscal.
    • Vizualizarea agendei de lucru intr-un format extrem de prietenos;
    • Organizarea eficienta a programarilor functie de cabinet, medic, pacient;
    • Operare rapida si eficienta ce tine cont de activitatea intensa dintr-un cabinet medical;
    • Sincronizarea programarilor cu Google Calendar.