SPS Achizitii




La nivelul aplicatiei de management al achizitiilor sunt gestionate informaţii despre furnizori, produse, preţuri de achiziţie, preturi de oferta, preturi de comanda, dar şi informaţii legate de furnizori şi de natura relaţiilor cu aceştia. Astfel se integrează ofertele furnizorilor, comenzile către aceştia. Practic, se creează un lanţ de operaţiuni, care pleaca de analiza de preturi, la comanda catre furnizor si livrarea integrala/partiala a comenzii.

In procesul de achizitii trebuie sa ne asiguram de pretul corect cu care achizitionam un produs/serviciu, astfel incat sa nu diminuam profitul unui proiect.

Functionalitati

  • Analiza si comparatia de oferte pe produse si servicii
  • Analize preturi functie de perioada, producator, furnizor, zona, etc
  • Gestiunea comenzilor catre furnizori

Beneficii

  • Control si transparenta privind activitatea de achizitii;
  • Reducerea costurilor de personal;
  • Gestionarea riguroasa a relatiilor cu furnizorii;
  • Activitate de achizitii mult mai transparenta, simpla si sigura;
  • Alegerea in cunostinta de cauza, a celui mai bun raport pret/calitate, a cantitatii optime si a conditiilor de aprovizionare;
  • Eficienta maxima a departamentului de achizitii;
  • Analiza achizitiilor si a istoricului tuturor preturile de achizitie a produselor
  • Optimizarea activitatii de achizitii, cu incadrarea in timp si respectarea standardelor de calitate;

Pastrarea istoricului ofertelor de la furnizori.